Sunday, August 22, 2010

Nak dua2x sekali boleh tak mak?



HAZIQ = SemekomHALIZAH = Wassalam...nak apa?....
HAZIQ = Aik nak call pon x buleh ke?..
HALIZAH = Takde la...ada pape ke?....duit ada?...dah mengaji?....tarawikh? makan ape bukk pose?...(KOMPILASI habis!)
HAZIQ = Eh..ade still ade (PADAHAL TINGGAL SUAM2X je).....tarawikh(hari ni x)....makan(solok lada)...mengaji(errkkkkk)

................................

HALIZAH = Nak ape?....cakap arh...mak nak tengok TV nie
HAZIQ = Bole x?..
HALIZAH = Aponyo?
HAZIQ = Mak ingatkan birthday abang?...kan abang mintak handphone kan mak?..hehe
HALIZAH = Yer arh....tapi HP SONY abang tuh cmner?
HAZIQ = Dah nazak dah....masuk kuar ICU je....boleh x mak....kan abang punye birthday....so boleh x abang mintak handphone dgn kamera.....?

Teeeeeeeettttt................................

Talian Terputus......................


P/S = X tahu kredit mak aq dah habis ker atau beliau mang saje off handset?.....haih......i miss u my MIMI aka SONY ERICSSON W910i......
P/S = Mak aku memang cerewetcerewet comel....suka tanye soklan yang memang comelcomel.....waklooooo!.














Sekapur Sireh,
Haziq Mirza.

6 comments:

hakimfaridzul said...

hahahahaha..

mak kau saja je putuskan talian actly!!!

hahahahahaha..

kebumikan je la mimi kau tuh!!!

qilamahadi said...

erkk
kkau salah dia num tu derrr

ama azmi said...

ngek. aku ingatkan halizah mane lah tadi. o.O

amaa said...

kem salam maut jela kat hp kau tuhh ~

hafizah said...

mak ko tkjt tu hang up trus..
hahaha

beruang said...

haziq,enset jenis kita ney mmg jenis minx dicampak.
so,besabar je la erh
aku asa sal talian terpu2s 2h,bkn salah sesiapa.
mgkin line fon kau 2 yg jeles cb dy xlex na request papa ntok burfday dy.
haha

Related Posts with Thumbnails