Thursday, March 24, 2011

si bulat special

Hai ama! Happy Birthday Selamat Hari Jadi. Dah beso dah kau ma, dah tua dah, kalau kahwin ni pon dah layak dah tinggal tunggu duit PTPTN cukup jer. Hehe no offense yer. Dalam group kita kau lah yang paling gengster (kononya) tapi dalam group kita juga kaulah yang paling lembut, paling senang nak bertoleransi, x banyak songeh.

Sebenarnya dalam entry kali ini, aku nak mengucapkan terima kasih kerana sanggup jadi antara kawan aku yang terbaik. Yang sanggup dengar masalah aku. Ingat tak ingat tak apa peristiwa yang membuatkan aku rasa macam dah hilang keruan, makan x senang, tidur pun tak cukup? Yer maa! PERISTIWA NAK AMBIK LESEN KERETA!.

:P
Terima kasih la dekat kau ye kerana bagi semangat kat aku supaya jangan nangis walaaaaaaupun kan sumpah masa tuh down gila nak nazak sebab dah amik lesen kereta kat bahagian litar 2 kali tapi tak pass pass. Berkat doa kau akhirnyaa dapat gak aku menggenggam lesen kereta yang memang masa aku dah berjaya tu time time tuh jugak aku menangis meroyan menjerit kegembiraaan!

Tenkiu bebeh. Bukan tuh saja banyak lah lagi peristiwa bersejarah yang tak dapat aku nak mentionkan kat sini. Tak tercerita.
Apa apa pun. Satu benda je aku nak nasihatkan. Jaga orang tersayang baik baik ye, jangan gaduh gaduh. Semoga kau panjang umur murah rezeki, jadi anak yang baik, solehah, dengar cakap mak bapak,dan berjaya dalam hidup. Amin ya rabbal alamin.


that special girl is the one wearing the red tudung!


1 comment:

amaa said...

haziq !
thanks weyy
mane aku lembut
gua kan gengster kehkeh

syg kau noks !
:DD

Related Posts with Thumbnails