Saturday, April 9, 2011

sebab musabab saya x suka akaun

Assalamualaikum W B T.......hello semua. Entry kali ini dibuat dalam keadaan di mana buku akaun berterbang terbangan dekat ruang tamu. Kertas koyak rabak. Pencel patah patah. dan dengan meja yang penuh dengan kesan highlighter dan kesan lukis gambar gambar censored. Dah nampak kan dah betapa nye stress saya ni mase nak belajar subjek account. Memang stress, saya tak suka nombor,memang menyusahkan. Kalau boleh balik to the past, saya nak jumpa orang yang cipta pelajaran math dan lepas jumpa dia saya ikat dia dan campak masuk gaung.

HABIS SEBUAH CERITA DAN TAKDENYA NAMA KAU MASUK DALAM BUKU SEJARAH TINGKATAN 4.

Kadang kadang tengok orang yang boleh jawab test akaun dengan senang rasa macam eh pekehal lah lembab sangat aku ni? Padahal buat grup discussion sama sama but still markah akaun ciut miut jer.Bila dah tak boleh jawab memang pilihan terakhir adalah MENIRU. tapi kerja yang memang tidak mudah. Lecturer agaknye mata dia ada depan belakang, masa dia jalan ke belakang, ingatkan jangan meniru, sekali "Haziq,u think i dunno what u r doing?". Watehel?

Im not a person who can deal with complex numbers. Sebab?

1) Bila tengok nombor jer mesti berpeloh. Ntah ape ntah sindrom aku ni asal tngok no yang banyak je mesti gelisah. Same masa bila poket penuh duit, orang happy, aku muka macam nk cirit.

2) Kena sumpahan cikgu. (AGAKNYE). Mase dekat sekolah time belajar math mesti buat bising sampai cikgu naik meluat buat muka menyampah. Akhirnya? pleasee janganlah 7 keturunan aku x pandai math!

3) X suka berteka teki. Kan buat math ni kan macam teka teki. Kita kene find the solution. Lain macam subjek menghafal, memang jawapan dah fixed. Oh cube la korang bagi soklan teka teki kat aku memang sumpah aku x dapat jawab. Budak niiiii.............

4) Kurang pandai (memang  x pandai) mengira. Yer memang lemah. Orang mintak hutang sembilan ringgit biar je la genap 10 ringet

5) .....................blur...............................




p/s = subjek menghafal pon ala tak ala. dah tuh apa yang kau pandai ziq? Makan? Oh ye!

6 comments:

hafizulhakim said...

saya x suka no.~ sekian

SoLy SoLicious said...

suke no..
tp xsuke formula pelik2.. xoxoxox

kyle said...

klu ko hutang aku 10sen, leh genap jadi RM100 ker? ehehehe, SENANG hati aku :P

mohamadazrulhaqim said...

time test akaun n math aku meniru je. lecturer terbaik. haha

qilamahadi said...

tula kau kan da kata lain kali kencing kena basuh
degil !

Tasha said...

suke ayat 7 keturunan tu..=)

Related Posts with Thumbnails