Tuesday, June 21, 2011

kemaafan yang terindah

maaf mak sebab selalu buat mak marah
maaf tau sebab tak dapat kuar la hari ini
maaf ye sebab selalu buat awak ternanti nanti
maaf ye awak saya terpaksa tinggalkan awak

maaf

sebuah perkataan yang amat mudah dituturkan melainkan kau bibir sumbing tak boleh sebut dengan sebutan yang jelas tapi masih bermaksud yang sama.

berapa kali dalam hidup anda meminta maaf dengan orang orang sekeliling anda? dalam kita sedar tak sedar ramai orang kita sakitkan hati sebenarnya cuma kita sahaja yang tidak perasan.

buat list dan anda senaraikan orang yang pernah anda sakitkan hati. aku dah buat dan ramai sangat. sejak bukak mata sampai berumur 20 tahun aku rasa dah ramai aku sakitkan hati orang.

buat baik kepada orang dan anda juga akan berasa kepuasan meminta sebuah kemaafan. saya ingin minta maaf kepada sesiapa sahaja yang pernah terasa hati yang tersentap dengan saya.

mohonlah kemaafan sebelum kita terlambat

1 comment:

hafizulhakim said...

mesti aku ada dlm list tu kan.hohoho :)

maaf ajik :p

Related Posts with Thumbnails