Saturday, October 22, 2011

Gua Stress la siot!

Memang stress sangat bila minggu ni test berderet deret sampai sehari ada 3 4 papers kan. Dah macam final dah aku rasa. Ini baru je mid term test belum lagi final. Kalau final?. Sure jadi langsuir mengilai ngilai sebab stress belajar Industrial Relation yang sampai laaaaaaaa ni aku macam motif?. ape subjek ni sebonarnyo?

Blergh. Kejam sungguh dunia. T^T

Dah tanam azam dah sem ni. BELAJAR SETIAP HARI YE JANGN JADI PEMALAS SANGAT. tapi tapi kenapa seru belum sampai untuk buka buku walau sebarang 2 3 muka surat sekali pun? Kalau tak dolu dolu masa spm, tak payah nak suruh, automatik malam 8 sampai 12 mesti buka buku. Tapi skang?. 8 ke pukol 12 bukak MUKA BUKU.

Oi sudah lah. move your big ass haziq. mula skang. bukak buku. jangan dok malas2 lagi naaaaa.


P/s : jam sekarang pukol 1050. nak start study pukul 1130.hoiiii ape jer la anak jiran aku ni menjerit jerit macam rumah kau tuh kat tengah hutan. Ok fine aku stress. Ok start pukul 12.00!

No comments:

Related Posts with Thumbnails