Friday, December 23, 2011

dia di sana kawan. di syurga

Innalillah...


Sekejap kita rasa kita sudah lama kenal orang itu.
Tapi kita tidak sangka yang dia akan pergi tanpa meninggalkan sebarang pesan.

Peringatan juga kepada aku.
Selagi orang tersayang masih di sisi, appreciate them, make them happy. 

"korang, ayah alia dah takde.Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang beriman. Al fatihah to Syed Zulkifli Syed Mohammad" 

Mesej ringkas yang aku terima dari dia.
dan aku terkesima.
Bergenang seketika.

Takziah aku ucapkan kepada mu kawan atas kehilangan ayah mu yang tersayang.
I know it is one of the toughest things happened in your life
Tapi aku tahu
Di sebalik engkau yang lembut, aku tahu engkau kuat
Tak mudah mengalah
I know you are strong.

 she is the one,standing at the right.

She is bubbly.
She is cute.
She is adorable.
I am just hoping that she will manage to endure the hardship.
 




No comments:

Related Posts with Thumbnails