Tuesday, February 26, 2013

Only If...

Mungkin boleh dikatakan aku ni tak menerima sesuatu realiti dalam kehidupan dan mungkin aku juga dikatakan seorang yang tak look forward. Mungkin juga aku ini seorang yang takut kepada kebarangkalian dan kemungkinan. Ya sometime aku takut akan masa depan, masa depan yang kita sendiri tidak tahu apa yang akan berlaku. Jadi orang ke kita? and the most important is

"JADI ORANG YANG BERGUNA KE KITA NI?"

Ya, life is hard. and full with uncertainties. full with obstacles yang mencabar. Famili, kawan, 
cinta (mungkin)...and many more. 

Aku selalu berfikiran, kalaulah, KALAULAH

1) I can turn back time. Maybe 3 or 4 years back, I thought that i should make a very precise decision. A decision that can affect the whole life of mine. Bukan tidak bersyukur, mungkin kalau jalan yang aku pilih sebelum ini lebih beri keuntungan, I should go for that road!

2) Jangan dengar kata orang. Bukan la nak kata kau ni degil, tapi kau perlu kuat untuk make your own decision and don't be affected by others. 

3) Holiday panjang.(lame type of KALAULAH!). Oh no, aku bukan jenis yang duduk rumah saja saja tengok tv gemokkan diri ye. Bukan aku itu. Walaupun sebulan lebih ni aku duduk rumah, kekangan masa aku dipenuhkan dengan memberikan bantuan 100% kepada bapak dalam bisnes dia. So, yeah mungkin takdir aku nak sambung bisnes dia kot?. walau aku ni BUTA BISNES and NAK CEPAT UNTUNG!

4) aku gemuk, eh bukan, berangka besar (most people cakap)..hmm seems like it can be quite true. Adik beradik aku semua badan gergasi, note here..bukan gemok tapi berangka besar. So kalaulah aku boleh ulang masa, aku nak aku dilahirkan kurus, muka cengkung, saiz XS and mesti best!...haha syukur la haziq!

"PLEASE GOD IF YOU CAN'T MAKE ME SLIM, THEN MAKE MY FRIENDS FAT"


pedas.

No comments:

Related Posts with Thumbnails