Saturday, August 21, 2010

_PUASA BUDAK KECIK YANG GEMOK_

Semua orang musti setuju kan bila kite dah besar ni bulan puasa atau bulan raya mesti dah x best kalau nak compare masa budak kicik kan?..haiyoo....those time...bila teringat jer boleh bikin gua sedih bhaiii.....
hehe...
Ni post kali ni nak cerita santai la pasal hidup aku mase budak2x kicik yang suke korek2x hidung dan berkurap di bahagian bontot..(ops!)
ok...
life is so awesome at that time....
mane taknye kan?.....hidup x ade nak pikiaq masalah.....
even exam besok...malam tuh sibok orang pegi tarawih...aq dgn kawan2x main sorok sorok smpai malam2x....(hantu tadak apa nak takot)..hehe...
pastu main mercun!....wah ni part heaven!.....setakat mrcun pop2x tuh gua kasi lu tahu kentot pon dah boleh letop derrr....(kalau samseng bak arh sini bola ker, telor ke, erk papan, hurm ketupat, naga...and bukan meriam la....x der la sextreme tuh gile)..

lepas tuh raya....
Holiao gua tell lu!.....ko nak makan apo?....rendang?keputat?...eh ketupat kan?....kuah kacang (pebret)....and banyak lagi la.....
kalau korang nak rase lagi best...raye ni bila kau pergi umah orang...ko cmpurkan sekali rendang ayam, daging dengan kuah kacang!...sumpah best!...
tapi...
Bila beso ni raya dgn pose dah x de pape kan?
Specially raya....sangat terkesan bila nenek meninggal tahun 2002
Rumah x de sorang pon yang dtg....yela orang tua dah x ada...
Aku paling x suka pergi kubur mase first raya....memang x suka....sebab suasana kat kubur tuh pasti akan buat aku sedih....sebab teringat kenangan dgn arwah...sebab aku rapat dengan die....AL Fatihah...
no more tears!..
just harap raya kali ni akan jadi best...oh baju melayu kali ni kaler BIRU!...hehe...tapi hilang seri raya sebab dah pakai mase tarawih first day!..huaaalaaa

3 comments:

beruang said...

patot la da beso skunk ney,ko x posa an haziq..
bru aku taw napa..
haha

Hazique Mirza said...

haha...woi aku puase laa derrr!...
ha x baik memfitnah...sesungguhnya memfitnah itu lebih terok daripada membunuh...haha amek hang

Unknown said...

sbb tu org kate x elok g kubur hari raye sbnrnye..

Related Posts with Thumbnails