Sunday, September 5, 2010

Riang Ria Raya Bersama Hazique Mirza

First of all,,mekaseh mak abah sebab bagi peruntukan duit raya,,sayang lebehlebeh (ok sangat materialistik,dapat duit baru sayyang)...
Aq sayang duit!..

So, hari ni aku dgn adikadik aku dgn sepupusepupu aku telah menjajah One Utama demi mencari pakaian untuk persiapan hari raya.....

muka superduper excited tengok banyak sale kat OU ni ha..hehe...



Adik bongsu yang gile, AHMAD HAKIMI dgn sepupu FARIZA ZAMARI



Sepupu lagi sekor. HAFIZAH ZAMARI



Sempat menyempat snap kat eskalator..yang tutup muka tuh adik yang tengah AHMAD AKMAL...konon hot sebab tuh la x nak tangkap gambar..poodah!..haha


Dan..tahun ni jugak la buat pertama kalinya bajet raya x sampai seratus pon..eh lebih skit....kurang RM110...wahwah demi menyahut seruan kerajaan supaya berjimat cermat, saya terpaksa menjimatkan duit di tahap maksimum....papepon sumpah sangat puas hati sebab duit tak membazir beli barang2x yang tarak guna.

Ok...ini pesan aku kalau nak shopping,...biar la pakaian korang murah asalkan bila kau pakai nampak mahal dan ngetop. Serius mengaku setakat ni baju aku paling mahal pon POLO RM 79.90...(ko ni boleh jadi economist la haziq..cewaahhh)

Ni lah list barang yang aku beli....yang ni baru first trip....pasni nak wat second ker third trip...hoho


BAJU F.O.S =RM 30

SELUAR JEANS F.O.F = RM 39...(siap koyak2x cakar lagi)



Yang ni sumpah favorite

KASUT COTTON ON = RM 45.90..

without SALES!....


Kebetulan pulak :



Terbeli la pulak IKAN LAGA masa beli makanan kucing, so termasuk bajet raya

Pergerakan dia cam perempuan, so aku namakan RIRI..(tatah pondan x?)

Dan ini menyebabkan seekor lagi makhluk tuhan merajuk hati


Amboi merajuk pulak Si Belang ni...

Jgn la merajuk, pasni ko kawan dgn RIRI k...

Bye!...jumpa lagi dalam Riang Ria Raya Bersama Hazique Mirza = Klimaks minggu raya!..dalam next post entry


ps = sape2x nak ajak aku kuar?...jom!..hehhe










Sekapur Sireh,
Hazique Mirza.


10 comments:

qilamahadi said...

nyahh
nama kan laaa kiki
baru sedap
kekekeke

beruang said...

sakan la abg haziq kita neyh nk aya..
posa ckop x??
haha

ama azmi said...

x sempat nk kwn kot, kucing ko dh makan RIRI tuh. haha. weyh, kim slm kat adik noh. muahaha ^^,

Hazique Mirza said...

QILA-Nntila aku consider nama die riri santek!..haha
BERUANG- Haha...kalau pose xcukup mana boleh raya bear..ko cukop x?..tettt
AMA-Haha..yang maner satu??last ker second?

cik fara said...

jimat bndenye tuu
scnd ngn thrd trip
ko x kire lagi
:P

Hazique Mirza said...

secon dgn third trip tuh ade la orang taje cik ALBI oit!...teeeheee

beruang said...

aku terlebeyh kot..
haha

hakimfaridzul said...

over la kau noks!!!!

RIRI???macam pernah dengar nama tu weyh!!

pulang merbok naik train mahu???

nazerulanaz said...

kasut tuh paling aku suka...sumpah style...COTTON ON!!

nono said...

yg pling penting .. ku nk si belang tuh ! :D

Related Posts with Thumbnails