Sunday, December 12, 2010

Tagged Questions

Terima Kasih bebanyak kepada seorang insan yang bernama Firdaus Ahmad kerana telah mentagged aku untuk menjawab soklan yang bertajuk "mari menjawab soklan cepuki?"....eh tajuk ke ni?...asal tajuk dia cam sensored sikit?...tapi x per la disebabkan rase cm orang pemes yang perlu menjawab soklan melodi saye sanggup menjawab soklan cepuki and. Hoh Heh Hoh.


1) Siapakah orang yang paling anda sayang?
-Sungguh obvious and terang nyata lagi bersuluh saya sangatsangat cintalove kepada my family sangatsangat. Bonda Ayahanda Kakanda Makcik Pakcik Anak Buah Bibikku (boleh masuk sekali?). Kedua, my friends, RSC GROUP (Kepit,Nor Gebu,QiQi Santek,Jijol lakilaki suci,BD Ibuku,PelosPelos,BunBunCetCet,PandaAlbino!,BabyKuru,GhaziCosmetik,FikoDominic),Ellena Razif,Fariz Razali,Luqmanulhaqeem,Kiena,Nurul,Muiz,Zulhusni,AnamHakimAyie,Paan,Budakbudak F ku sayang,Budakbudak lelaki malinja penoh skandal and ramai lagi yang berkaitan. (no offence kat name yang ku x sebut k?)
- And kepada si Dia juga (spesel sikit! muah!)...erk erk erk


2) Kenapa korang sayang dengan orang tue?
- Kerana mereka lah setan kerana merekalah malaikat
- Mereka yang buat aku happy
- Mereka gila!
- Bila aku nangis diorang wat lawak bodo
- Bila aku nangis diorang ada kat sisi
- Bila aku marah diorang buat aku lagi marah
- Bila aku happy diorang buat aku jadi happy separuh gila
- Mereka yang buat aku senyum
- Mereka yang buat aku rasa nak cium sorangsorang


3) Berikan satu kata kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang kau sayang, tapi masih tidak mampu lagi untuk dilafazkan.
I just wanna say that i love each one of you and you are all very meaningful and special to me. Sometimes i can be a little bit weird but at the end you can still accept me as a part of your life and ya i love you! sangat sangat sangat














Sekapur Sireh,
Hazique Mirza.









No comments:

Related Posts with Thumbnails