Wednesday, March 16, 2011

one of my lovers

Masa first time nampak kau memang sumpah aku dah cop kau ni jenis yang tak boleh bawak kawan. Mulut ganas, pedas, berlaser. Kau ni kecik jer lebih tapi bila cakap, amboi amboi amboi tak nak kalah. Mesti nak menang. Bila kau masuk kelas, dengan ama farah mesti aku tak berapa suka tengok kau. Heeee nape la kau ade dengan diorang ni?.

"Ei tak sanggup aku sekelas dengan dia do". Tuh lah perkataan yang aku cakap dekat Fakrul bila first time aku tengok personaliti kau, mase Sir Azrul suruh buat lakonan, aku nampak kau ni heee poyo punya pempuan. Bila pergi makan dengan yang lain akulah antara orang yang akan cuba tidak merapati kau. Bila nak buat presentation, aku selalu berdoa aku tak akan sama group dengan kau.

Tapi aku terpaksa jugak tempuh semua tu. 3 sem bersama kau! Kelas sama dengan kau! Pergi shopping pon sama dengan kau! Lepak lepak pon dengan kau! Dengar masalah kau! 

Dan pada saat itu jugalah aku mula terasa. Perempuan ni sebenarnya periang orangnya, rapuh, friendly, manja. senang menangis, mudah kena buli dan ini semua tertipu dengan appearance kau yang pura pura kental. Tapi kau sebenarnya tak. Kau adalah seorang gadis yang comel, innocent sampai aku tak sanggup taknak ignore kau untuk 3 sem.

Even aku mungkin tak serapat seperti yang lain rapat dengan kau but still i do feel so happy bila kau ada. Bila kau ada aku boleh main main dengan kau, layan layan perangai kau yang kadang kadang gile, kadang kadang datang angin kuskus. kadang kadang tetiba menangis tapi itulah engkau dan sebagai sahabat aku terima. 

Mungkin bila masuk degree ni kau rasa macam dah jauh dengan aku tapi ingat ni aku sentiasa ada di sini tak lari jauh ke mana mana walaupun jarak fakulti yang memisahkan kita. Ada masa dan waktu kita akan berjumpa. Happy Birthday yana!. Semoga kau panjang umur murah rezeki, jadi anak yang baik, perempuan yang tough, jangan cengeng, dan aku berdoa kau akan capai kejayaan dalam bidang law kau and semoga dapat jadi manusia berjaya.
Amin.














3 comments:

Liana Azmi said...

ajiqqqq omeyyyyyy!
tak sangka kau gile jahat kan ingat aku macam tu? sampai hati;(
sayanggg kauuuuuu!

izzah said...

haha..smpi hati kau ckp mc tu kat bun kn??

cik fara said...

kejamnyeee ajitta!

Related Posts with Thumbnails