Monday, March 7, 2011

Rindulah

Hai blog...lamanye kan saye x update kat wall awak ni. Dah 3 minggu dah tak update, bukan nye ape, saye kalau bukak internet mesti bukak awak punyee, percayalah, tapi tak tahu nak cakap pasal ape, asal login masukkan password lepas tuh terus blank tak tahu nak tulis apa. Tapi hari ni, saye nak berblogging lah!. dah lama dah x membebel kat sini, rindu kat awak sangat sangat.


Sebenarnye entry yang nak dibuat ni pon rasa macam x tahu ape nak buat tapi nak buat jugak. Saya tetap gagahkan diri jugak tulis kat sini eventhough mase nak tulis ni pon mata mengantuk sangat sangat (tidur tengahari) tapi takpe takpe. Hehe. My life has been so hectic in these past three ++ weeks. Ada assignment la, kesateria, quiz, tests, so on macam macam lagi. Tuh yang balik bilik lepas kesateris teros BOM, terbaring atas lantai, tuh yang bila habes kelas, balik bilik teros BOM atas lantai, tuh yang habis quiz tests balik bilik BOM, bilik meletop sebab pasang musik dalam bilik kuat kuat.


3 minggu. Hurm. Tough week. Tapi bak kata orang, eventhough kita ni penat, marah, terluka, sedih, kecewa. kita still perlu senyum dan hadapinya dengan tabah. Kerana senyum itu adalah salah satu cara untuk kita menutup segala keaiban kita, untuk tidak menyusahkan orang yang disekeliling kita. Senyum adalah salah satu cara penipuan yang paling berguna dan bila orang yang tengok kita mesti cakap "oh kau ni haziq happy nye, macam x ada ape ape pon yang berlaku dalam hidup ko kan!". Kadang kadang perasan jugak, tapi nak buat cmne? x kan nak bersedih sentiasa walaupon dalam hati tak dinafikan perasaan sangat bercelaru.


Tapi


sampai bila kita harus tersenyum seolah olah tiada apa yang berlaku padahal perkara itu sungguh memberikan kesan yang amat mendalam kepada kita?

1 comment:

hafizulhakim said...

senyum pn nak berkira..haha :)

Related Posts with Thumbnails