Friday, April 8, 2011

isu sensitif, bila ditegur memang tak boleh

Saya ada satu kepantangan di sini. Ye ianya memang satu kepantangan yang nyata. Saya sangat sangat tak boleh ditegur. Ye saya memang emo kalau ditegur oleh orang orang sekeliling. Kalau boleh orang yang menegur saya tuh saya akan laser balik. Mana boleh kalah!. Takkan nak dibiarkan sahaja orang nak memijak kepala kita kan? Kalau tak nak jadi loser please jangan bagi orang pijak kepala kau sesuka hati.

Tapi

Kalau perihal yang satu ni. Bila ditegur memang saya akan terdiam muka akan malu sendiri. Poit kena setepek! Oh malunya malunyaaaa. Saya x boleh terima memang tak boleh terima. Kalau bolehnak carik penukul hammer dan pukul kepala bertubi tubi sebab terasa diri ini sangat loser.

Nak tahu apa?

Malu nya bila tengah cakap dengan orang dan tak semena semena kene teguran atas sebab terlihat akan satu keajaiban alam. Sesuatu keajaiban yang membawa kepada kemaluan. Nak tahu apa? BULU HIDUNG TERKELUAR!.

Sumpah malu!
 

p/s: sekarang habit bila mandi mesti pakej trim bulu hidung. Cabut guna tangan walaupun sakitnya nauzubillah.

2 comments:

hafizulhakim said...

omg.

qilamahadi said...

bulu lain kau tak nak kecohpulak
huahuahuahuahuahuahauhauahuahauahuahauahauhauahauahauahuahauahuahauahauahauahauahauahuaahuahauahauahauahaiahauahah

Lovelove!
kiki

Related Posts with Thumbnails