Monday, April 4, 2011

being a model

Bukan angan angan mat jenin tapi ini adalah angan angan yang menjadi kenyataan. Bukan menjadi model catwalk atau menjadi model pakaian. Tapi menjadi model untuk buat assignment. Kira menjadi model la jugak kan? At least merasa la jugak nak posing sini sana sambil mata berpinor pinor sebab kena flash DSLR. Feeling model gitu wah wah wah.

Model seluar dalam x boleh jadi. Model cover magazine lagilah bermimpi. Model high fashion lagilah jauh panggang dari api. Tapi mari kita saksikan model gaduh laki bini. (assignment pasal cinta 3 segi)

motif gambar diambil memang sumpah 100% tidak diketahui sebab musabab.


adegan tarik menarik bila dapat tahu diri dimadukan.

 
bila cinta dicurangi

kekasih mula merajuk hati. Dan begitu lah penamatnya.

antara model berdedikasi.

maybe yang ni paling berdedikasi. dah la haziq sedor diri jangan nak bermimpi!



 




3 comments:

aminaim said...

aku nak spec ko haziq

ama azmi said...

ok fine, ni sumpah lawak gilaaa ! especially part rin lari tu. muka bapak laaa kecewa. hahaha XD

FARIZ RAZALI said...

KO TAK KREDIT AKU PON.. ok fine sentap..!!!

Related Posts with Thumbnails