Friday, April 1, 2011

kena fool dengan april fool

apekebendanye sume ni. Ingat nak buat prank kat orang sempena april foll sekali diri sendiri pulak yang terkena balik. Memang dalam hati ni, eiii bestnya kalau prank kan orang sempena april fool ni. Lepas tuh cakap dengan roomate, eh eh jom jom kacau si Ghazi ni (dia pergi ke tandas so nak buat hantu hantu). Tapii sayeee pulak yang terkena gamaknyaaa.

patotla saye rase pelik. Tetiba ramai ramai kawan saye pergi ke tandas. Saye pulak mase tuh online je la kan tanpa syak wasangka. Tetiba "Haziq!...weyh tolong Hakim jatuh kat tandas!". I was like weyh betol ker doeeeee ya allaaahhh. Lalu dengan berkat kaki berotot F1 terus meluru ke tandas untuk melihat keadaan. Tengok dalam tandas, ternampak makhluk tuhan berbaring dengan jayanya sambil semua orang tepuk tepuk pipi suruh bangun. Lagi kencang rasa hati bila kawan cakap "Hakim ni macam dah takde nadi", lagi laaaaa. -____-'

saya ternangis sekejap ok betol ni saye tak tipu. Mase balik nak jumpa RS orang tak nampak saya lap mata. Takut. Bencila!

Balik dengan Fakrul ke bilik sekejap konon nak temankan fakrul pergi jumpa warden. Tapi Fakrul halau saya suruh pergi ke tandas. Dia halau ok dia halau. Saya pon macam pelik motif kau halau aku? Lepas tuh lari dalam bilik lagi satu mintak pertolongan. Sumpah kecoh. Benci bila orang macam tak endah endahkan pertolongan saya. Macam harem!

Sekali pergi ke tandas. Kali ni dah nekad. Kalau si toyol ni tak bangun jugak memang saya akan angkat. Tetiba!.......saya ade nampak orang kat sebelah. Dekat tandas. Pegang baldi merah. Muka pulak sangat eager macam nak balas dendam. Sekali.....kepushhhhh! kena simbah air. HAPPY APRIL FOOLLL!......baju saya lenjun habis, pakai baju kaler putih, sekali basah memang seksi tak agak la kan, cover te**k bila jalan sambil jerit jerit diperlakukan sedemikian rupa.

sengal ubi! Siap laaaaaa.....ingat perkataan ni RODA RODA RODA! HIDUP X SENTIASA INDAH!

3 comments:

hafizulhakim said...

haha.i rilex je~

Nor atau Nad said...

kesian mu diperlakukan sedemikian rupa
sangat kejam mereka

cik fara said...

kahkah
sumpah lawak jiq!

Related Posts with Thumbnails