Monday, June 27, 2011

ye kitorang ni selalu bergaduh but i still love you

kalau ditengokkan hubungan kami berdua ni mesti banyak diliputi dengan bertelingkahan. Bukan pertelingkahan yang gila gila sampai bawak shieldtox dan baygon sambil menyembur antara satu sama lain tapi kitorang ni selalu bergaduh mulut. Ade je yang tak puas hati. Ade je yang nak bengkek. Tengok tv bila cerita tuh kita rase bagus dan dia pulak tak suka, mulalah debat dan lepas tuh tiba tiba diam.


Haih.


Tapi itulah yang menyebabkan hubungan kami rapat. Mungkin? I think so. Dia sangat suka bercakap. Dalam konteks ini adalah kuat membe**l. Tapi itulah kami sudah terbiasa. Kalau masa dia tengah membe**l, kitorang mesti akan pura pura jalan depan dia sambil tutup telinga sambil la la la. Atau pun mase dekat ruang tamu dan kalau dia membe**l, mesti aku akan kuat kan kipas diri pasang 3 dan hala ke telinga. Untuk kurangkan vibration of sound. Kalau dekat dalam kereta kalau membe**l mesti kitorang kuatkan sound. Kalau aku lambat balik rumah bila malam, kalau dia membe**l mesti aku akan bagi sesuatu yang dia suka seperti makanan ke dan akhirnya dia senyum. Ok selamat.


Ye mungkin kedengaran akan kurang ajar di situ ye. Tapi kalau korang kat tempat kitorang mesti korang pun akan terfikir cara cara untuk mengatasi. Tapi at least kami ni takde lah sampai nak berkurang ajar sampai tumbuk lempang MAK kite. Dalam semua aspek kami hormat, tapi ada sesetengahnya kami tidak bersetuju. Dan kalau tidak bersetuju takde lah sampai nak mengamuk dan mogok. Kitorang panas kan situ je dan lepas tuh dah.


Ye ye mak saye. PUAN HALIZAH Bt HJ ABD RAHMAN.


saye sayang awak okeyh.
dan untuk membuktikan kasih sayang saya ni, saya nak tujukan satu lagu ni untuk awak.Aik kalau sayang mak kena tuju lagu la?. Yup and this is one of the ways.
PEACE YO!

No comments:

Related Posts with Thumbnails