Friday, July 8, 2011

kita dapat kerja farmasi 2



YEAY!.AKHIRNYA DAPAT JUGAK KERJA!


inilah titik permulaan kerjaya ku. "Haziq x jantan la kerja pharmacy"."Euw kerja pharmacy?"."Jambula kau lepas ni jiq"."Euw pondan gile"."Sangap la tuh kerja mesti nak kerja bahagian pompuan".

Well tak pela guys. Kerja yang halal tuhan takkan marah walaupun kerja tuh memerlukan aku untuk bagi tutorial budak 12 tahun yang baru period cmne nak pakai libresse kan?

hope it will be a good start for me..=)

4 comments:

AfiekJibril said...

hi saya nak belajar pakai Pad boleh?..tunjukkan demo teruslah..bahaha...
oklah kerja mane2 pon...jd jadi penanam Anggur tegar macam aku sudah la...

Hazique Mirza said...

aku buat depan kau kang pengsan plak kau!..haha

owh penanam anggur tuh pon satu pekerjaan gak kan pik?...teehee

Nor atau Nad said...

gudlak jiq!!!!!

aku sokong kau
bukan bayar gji duit bapak diorang pun
snyap sudah :)

ramlah melaram said...

ya allah, panjang nya nama blog hang!! hahaha sempot aku nak baca :p

Related Posts with Thumbnails