Friday, December 30, 2011

arghh!....(jerit tension dalam gua)

I'm just so wondering why in this week my face has been covered up by a lot of pimples!
Sumpah annoying!
And tak tahu bila masalah ni akan berakhir.
Sadis pula bila tiap kali stress mesti tengok cermin dan berharap jerawat dengan miraclenya akan hilang.

OXY bertepek tepek kat muka dengan harapan jerawat kering dengan kulit mati nya sekali.
Sekali bila jerawat kering, dengan muka teruja nya (wah jerawat dah kering! and gatal tangan kopek sekali ade isi lagi)
dan jadi parut lagi
T____T

PIPI KANAN AKU SUPAH ANNOYING.
They just appear one after another. Meletus. POP. keluar lava kuning.
MELETUS LAGI SEKALI. POP!....keluar darah pula.euuuuw.
Mungkin tensen kot sebab nak final. Woahh haziq stress belajar la sial.
YEAH YEAH RIGHT
motif aku nak tensen kalau buku pun aku belum bukak?
Ye sumpah wey...time flies very damn fast but yeah lagi 4 hari to final and yet i'am still at the start line..tak bergerak lagi di mana orang lain dah nak sampai ke garisan penamat. and WTH dengan pemalas gila kau ni?

Argh sudah sudah.
Nak setat dah ni. Panaskan enjin!

*Saya harap anda komen post kali ni dengan bagi tips cmner nak hilangkan jerawat dengan cepat dan efisien*








nota kaki = kalau nak tengok aku super hodoh, tengok lah aku dari 4/1/2012 - 19/1/2012.makluman!

No comments:

Related Posts with Thumbnails