Friday, December 30, 2011

kalau dah kurang pandai tu..

Kadang kadang rasa meluat pulak bila baca surat khabar
Bila belek bahagian artis (memang tengok part tuh dulu)..:P
Tengok komen yang dibuat oleh seseorang artis tersebut
Bila dia berpakaian sexy
Menampakkan badan
T _ _ _ K (Baik laki mahupun perempuan)
dan seumpama dengannya

Ape diorang tak tahu ke diorang tuh public figure?
Apa yang kau buat, apa yang kau pakai, apa yang kau pakai semuanya diteliti.
Tak paham betul bila ade komen camni

KEJADIAN DI PARTI BASAH @ WET PARTY
"Saya tidak sedar pakaian yang saya pakai menampakkan pakaian dalam. Tapi saya rasa saya takde la seseksi mane pon. Namapun parti basah, memanglah sepatutnya basah..bla bla bla"

KEJADIAN PAKAI BAJU SEXY
"Saya rasa saya tidak seksi. Mungkin bentuk badan saya cmni kot sampai saya pakai baju kurung pon orang cakap saya sexy"

MEMANG TAK LA!

Pelik lagi bila orang orang biasa cam kita ni jadikan depa sebagai idola @ idol.
Idola adalah sepatutnya seseorang yang ada akhlah yang baik, jaga penampilan dan tingkah laku.
Kalau dah cmni takkan la nak jadikan idola kot?

SUPER LAME BILA MACAMNI
"Sape idola kau?"
"Idola saya kilafairy, saya nak bibir cm dia, saya nak badan cam dia, saya nak sexy macam dia"
=_='



KALAULAH AKU JADI ARTIS

NOTA KAKI = 30 TAHUN AKAN DATANG BILA DAH KURUS BADAN 8 PACKS

"Saya difahamkan bahawa awak telah berbogel dalam salah majalah yang terkenal negara ini"

"Ye memang saya berbogel dan saya rasa perbuatan saya tuh tidak salah sebab Malaysia perlukan pembaharuan dan tidak hanya letak gambar sopan depan majalah. Dan saya rasa isu saya berbogel patut tak dijadikan masalah sebab saya dah buat pahala dengan menjadikan majalah itu larislaku dan seterusnya membantu pihak pihak lain yang susah"




BOLEH TAK CENGGITU?..LARIIIIIIIIEK!








No comments:

Related Posts with Thumbnails