Wednesday, February 27, 2013

Terminum Kencing Setan..

Sapa dekat sini pernah try minuman Malta or yang seangkatan dengannya?. Yang bila jual kat kedai dia akan jual sama dengan air tin yang lain and appear as "halal" and "alcohol free". Di sini, I just want to inform all of you that benda ni, I guess, hmm bukan guess mungkin bagi aku 100% tak halal. Sebab musabab? Ianya dikeluarkan oleh Guiness Anchor, yang memang sah sah pengeluar arak a.k.a kencing setan.

So well maybe you are curious about its taste. Just want to inform all of you here that it does not taste good at all. Rasa dia more to bau tengik yang orang menapai sesuatu benda and busuk. And ianya adalah berkarbonat macam Coke, Pepsi,100Plus, Fanta and so on.

Aku tertanya tanya macamana benda cmni boleh disusun kat tempat tempat penjualan air tin biasa? Well it is just so confusing sama ada benda ini halal ke tak. At first sight, aku sangat triggered nak rasa sebab tengok air minuman ni macam pelik. Rare enough and so I was tempted to buy it.

"Seteguk Dua Tiga teguk"

"Serius meloyakan and bila aku teringat balik still terngiang"

So people, hopefully kita selaku pengguna @ customer ni tak mudah ditipu oleh taktik taktik kotor yang macam ni. Mungkin bgi aku, that was the first and the last la kot aku rasa benda ni. TAPI macamana pulak, kalau ade orang Islam yang minum benda ni, instead tak suka rasanya, dia terlebih feeling pulak sampai addicted?, kan dah carik nahas tuh.

Well this are those pictures so that you are well informed...






Motif alcohol free?. =.=












No comments:

Related Posts with Thumbnails