Monday, October 11, 2010

EUWW PERLUKE?

(INSIDEN D' FACEBOOK)

GEGIRL - Hye


AKU      - Hai


GEGIRL - Buleyh berkenalan?


AKU      - Owh boleh apa salahnye


GEGIRL - Owh mekaceyyy....btw....sape namew wax?


AKU      - Owh Ahmad Haziq Bin Ahmad Mirza


GEGIRL - Owh saye _____BT_______


AKU      - Owh....nak panggil aper nie?


GEGIRL - Erm wax boleh panggil saye baby


AKU      - Erk?...-____-'......Haii babyyy


GEGIRL - Hehe comey la wax pnggeyl name cye cmtuh. Nax pnggel wax pew yerk?


AKU      - Haziq.


GEGIRL - Owh x nak la....baby nak pnggeyl wax ajeekk la ok?


AKU      - Ermm..aaa...ermmm.....aaaa...owh k arh


GEGIRL - Haii ajeeeekkkk!.....wax ni tiut laaa


AKU      - Yeker?..oh terima kasih bebanyak :]


GEGIRL - Wax ni anak kew bperw?.


AKU      - Anak first. Awak?


GEGIRL - Baby la


AKU      - Oh baby?


GEGIRL - Anak first gax..hehe...tirenyer itew ni sewrasi la yers??


AKU      - Owh Mungkin?...Dok mana ni?


GEGIRL - Dok CHERAS. Wax?


AKU      - KL...hehe


GEGIRL - Yewla kl ane?...


AKU      - Dalam KL...and kawasan perumahan


GEGIRL - Hehe wax ni lawok laa...hehhee....cyg awak!...<3 <3


AKU      - Owh mekaseh....awak lah orang ke 100 cakap cmtuh


GEGIRL - Owh hot stuff!....cye cukewww.....erm awak nak tanye?


AKU      - Pa dia?


GEGIRL - Erm cye ckp ni awok jgn marah k....


AKU      - Ok....


GEGIRL - Erm....ermmmmm....jom sex nakk?...


AKU      - Perempuan murah!


(Teros offline and remove pompuan tuh dri friend list)


Persoalannya 

= Bapak lah murah nyer harga diri pompuan tuh...baru first time kenal dah minx bukan2x

= Kadang2x rasa macam "macamana lah kes lahir anak buang anak luar nikah x berlaku kalau yang pompuan nye pon sanggup rela hati bagi dara dia cmtuh je"...yang laki2x plak dah memang dasar "lauk depan mata x kan x nak sental sebab dah napenyer pon LAPAR"

= X perlu kot tulis2x ayat2x manje cam tak mahu =namonamo, kita=itew, saya=cye, dah makan=dah mam.
Sebab buat seseorag tuh nampak bodoh.

















Sekapur Sireh,
Hazique Mirza.

17 comments:

izzah said...

howt stuff uolllsss!!!
ajik diburu!!!!
kahkah...

cik fara said...

geli weeii!

ramlah melaram said...

hye wax. kalo aku takde nye nak panggil pompuan tu baby. panggil babi je trus sudah. larikkk

ama azmi said...

bagi makan kaki je la pompuan mcm ni.
dh la bapak gedik !

*ko patot tgk muka geli aku time baca post neh*

=,=

qilamahadi said...

omg omg
samaaa samaaa
aku pnah kenaa wehh
sbb tula kdg kdg aku prefer offline kt fb

jikk sbb tulaa kau kena tapiss frnd request kt fb ym msn
geeliii aku
yg jantan betina sama je
aihhh
tk phm mnusia mcm ni
nasib baik kuat IMAN kauu

nor said...

hai wak
geli ngatt aiiih
makk nyahhh
nk aku lepuklepuk ja
anak sapa lahh tuh
mcm shaiton!!

fakrul_roslan said...

oh..sungguh aku x sangke pempuan gegirl 2 lesbian..
hello..ajit bukan lesbian k..
memang patut ko tolak..
haha

hakimfaridzul said...

kau ni mek, lesbo la!

muahahahaha, lain kali, kau umpan je.
then ko biarkan je la~

hahahahaha, kenakan je perempuan macam tu!

Hazique Mirza said...

hahahahha sume komen cam laknat speciallly si farkrul!....haha

btw hai RAMLAH MELARAM!...:].....enjoy APAKAUMEREPEK.BLOGSPOT.COM

amaa said...

HAHAHAHA
bongok quru neh

eh eh hye wakss
single lagi kew?
aww awww
itew pown solo lagi neh
muahhahahhaa

padia neh noks?
sumpah aku geli betina jenis neh
wakakkaka

HELMI ZAHARIN said...

eee....
hahaha
canteek hotstufs? hot sgt la kn
hehehe
geli dowh, pompuan xda maruah giler, entah2 klu kau kate nk kn, aq bajet nyer kau kene hiv sbb kondom pecah hahaha

Irwan Abdullah said...

wah meatballs diburu...hahahha...

beruang said...

baby 2 jeles kot sal relationship kta.
namo curang erh wax...hahaha

Ms Shazana Aziz said...

x sgke ko ni hot cm 2 skali ek...
hahahah...

N@biL said...

ko masok web bukan2 memang r..hahah
ntah laki jer tuh..bkn leh cayer..eh haziq bkn ko besa ker cm tuh..aq saksi ko n adnan..haha

nono said...

hot stuff ??? hahahaha .. terbaiklh kau .

nono said...

hot stuff ??? hahahaha .. terbaiklh kau .

Related Posts with Thumbnails