Friday, November 12, 2010

KESAH DIRIKU

Ok kali ni dapat tag daripada ramlah melaram dan blog dia ada aku letak kat dalam kategori "toyol comel" and suggestion aku pergilah yer menjengahkan diri menyibuk sok sek masuk blog dia yang sumpah funnny tahap Mahatma Ghandi. Bace jangan x baca. Ramlah aku promote ko wokeyh.....give and take la plak kan..hehe

Tajuk TAG "25 interesting facts about me. haha interesting tu saje je tambah :P"

Ramlah kita ni macam same jer kan?...Aku pun dok tunggu je la org tag aku tapi x pernahpernah kena tagged. Haih at last dapat jugak dripada kau...hehe...arigato!
Ok kali ni nak share 25 things interesting about me.

Ok mulakan

1) Kalau tuan empunya blog Ramlah Ram tuh pakai spek sejak darjah tiga. Aku lagi   advance!...sejak darjah satu sudah tidak mengenal erti Bermata Normal dan sudah menjadi Half Buta. At first pakai wah muka sumpah nampak macam Vogue sangat tapi atlast bila power kau start naik kau akan perasan "eh pasal lak muka aku jadik nerd ni!"...tambah2x lagi sebab pakai bingkai tebal gile jenama POLO yang sumpah buat aku nampak macam lifeless. Lama2x pakai teleskop lagi bagus.

2) Berhenti minum milo kat botol secara penuh darjah 4. Jangan gelak!

3) Sangatsangat takut tikus dan x boleh nampak tikus langsung barang seekor

4) Used to be a geek....serious geek okeyh....no sense of fashion at all...baju ke pasar boleh jer bawak pergi jalan2x mid. Sahsiah rupa diri memang fail. Kawan2x ajak kuar mesti segannak bawak aku yang kotor comot serabai.

5) Paling takut nak kentot depan public. Selagi boleh tahan memang aku tahan daripada terkentut.

6) Jarang guna tandas awam. Kalau perjalanan jauh contoh KL ke KEDAH jarang pergi toilet sebab agak fobia tngok pintu tandas tertutup sekali bukak ada Bom Jangka kaler Kuning Keorenan org punya!

7) Senang sayang orang (wah sifat mahmudah sangat)

8) X pandai marah. Org cakap muka aku bila marah nampak macam x marah padahal tengh berasap time tu.

9) X suka patung mainan. Especially BADUT sebab disogok dengan cerita hantu badut mate merah.

10) Kuat merajuk. Erm x boleh dinafikan kan?

11) Kadang2x org cakap aku ni x de feeling. Samdolsendul ja. Bila org tngok cita korea nangis2x segala.Aku dok rilex tngok cam larh citer lawak ke ni x sedih pon?

12) Suka mandi lamalama. Rekod paling lama 1 jam padahal rumah xda bathtub pun. 

13) Sangatsangat senang naik berat badan. Makan banyak skit je boleh bertukar jadi tongdram.

14) Kipas susah mati NARUTO and BLEACH and DIGIMON and SAILORMOON. :p

15) I hate being a captain or class leader!

16) Kalau makan nasik ke ape ape ker...walaupun lauk sesedap mana mesti ade Kicap Manis Kipas Udang dengan Sos Cili Lingam. Terangkat beb!

17) Mase kecik sangat kejam. Pernah membunuh. Bunuh apa?...bunuh anak ayam (kepit anak ayam sampai mati)

18) Boleh jadi periang and pendiam secara tibatiba

19) Nama gelaran kat u Haziqa Gaga Monica. Ini sumpah benci!...sebab aku suka dengar lagu GAGAH dengan Agnes Monica jer kan and then teros melekat name tuh.

20) Owh ada lagi satu...roomate panggil aku MON = Montel kot?......ade jugak panggil Ajik, JikJik, Ajit, Hazique and Ayitta.....

21) Sebelom tidur mesti bayang cerita kartun sebab nak mimpi cerita kartun. Pe'el dri kecik sampai ke beso. Haih

22) Aku benci spiderman, superman, hulk and ultraman

23) Kalau makan aku akan jadi Lori Sampah. Mana x nya kawan2x sume makan sikit pastuh kenyang x habis. So, disebabkan nilai "sebutir nasi ibarat setitik peluh petani" sudah diterapkan sejak kecil, aku habeskan lah sume2x yang x habes tu.

24) Suka bagi gelaran kat org. WanWan, Pelos, YinYin, Puyoh, Cosmetic Freak, OsOs, Lembu.

25)  X pandai main sukan yang berkaitrapat dengan kaki tapi main TingTing memang master!


Ok thats all about me. hehe. Aku tag sume org yg bace blog ni. Buatlah ye.

















Sekapur Sireh,
Hazique Mirza.

10 comments:

Irwan Abdullah said...

haha no 24 terbaik!

ramlah melaram said...

wah uollsssss... siap promote aii lagi tibe2 rase mcm artizz muahahaha. deyyy, ko minat sailormoon?? *pengsan*

beruang said...

housemate aku tiap kali makan kne ad kicap.
sekarang ngah tggu turn nk operate sebab ginjal berlubang.
its a true story

Hazique Mirza said...

WANWAN-Haha...eleyh suke la kau kan name kau ade?

RAMELAH-Hahahha...dulu punyer cerita janganlah dok bangkit sampai kat inbox komen..malu la cheqqq....:P

BERUANG- Ya ampun..yeker?..macmner cmtuh berlaku?....takut la doeee

ezekiel hamzah said...

geek ke masalahnyer??hahaha

wey aku pun sgt suke tgk sailormoon masa zaman sekolah..

aku sangat suke ironman yer...

nanti bday ko aku bg badut la..boleh?

HELMI ZAHARIN said...

kau panggil aq MIMI...aq panggil kau canteek :) hehehe

ingat dak? sumph segan, kau pekik dri jauh, MIMI!
semuaorg ppandg kut, aq pun merah muka, eish, tp semua tu kenangan hahah
i like ^___-

gymah said...

nak amik nak amik ! haha.. xkesah lah ko xtag nme aku pon. nak amik gak.. keh3

Hazique Mirza said...

FIRDAUS - Used to be ler...hehe.....owh i pon x minat ironman...x suka....BADUT?....hahaha...x nak!!! kalau bagi nanti siap laaaa...:P

HELMI- Haha alamak luper la plak kan nak letak name samaran kau mimi....mesti kau igatkan?....aku dengan nada high pitch....hai mimi!..ahha

MELON- Comel name!..hehe....owh boleh sajer....saya tag sume kan..buatla nak gak tngok..:)

hakimfaridzul said...

hahahahahahah!

mon???

aku yg bagi!bagus kau hargai mon~~~

muahahahahah

nono said...

paling menarik no.5 mon ! sebab aku rileks je kentut kat public .. nnt kalo ku de hang out ngn kau , ku kentut kuat2 . bila org tgk .. ku tunjuk kau . hahaha .. ;D

Related Posts with Thumbnails